Blog firmowy

Prowadzenie Bloga

Blog – swego rodzaju internetowy dziennik, jeszcze do niedawna kojarzony z dziennikami osób prywatnych dziś nabiera również innych funkcji. Chociaż forma pozostaje niezmienna – chronologicznie ułożone wpisy, w których nie brakuje opinii autora, komentowanych przez obserwatorów – to odnajduje on swoje zastosowanie nie tylko w życiu prywatnym, ale także firmowym. Dlatego też coraz więcej firm decyduje się na prowadzenie swoich blogów firmowych.

Co powinieneś wiedzieć o prowadzeniu bloga firmowego

Decydując się na prowadzenie bloga firmowego musisz przede wszystkim zdać sobie sprawę z tego, że nie może to być jednorazowa akcja. To długofalowe, systematyczne działania, dzięki którym możesz osiągnąć zakładane korzyści. Zaczynając jednak od początku… Musisz, podobnie jak przy innych działaniach marketingowych postawić sobie jasny cel oraz założenia, które chcesz osiągnąć przez Twoją blogową aktywność.


Bez wątpienia blog proponuje liczne, nowe możliwości reklamy firmy czy promocję produktu. Jakie inne korzyści możesz mieć dzięki prowadzeniu firmowego bloga?

.

Korzyści wynikające z prowadzenia bloga firmowego


Tanie i skuteczne narzędzie marketingowe
Nawiązanie długotrwałych relacji z klientem
Kreowanie eksperckiego wizerunku firmy – dzielenie się wiedzą branżową
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy – prezentowanie treści związanych z codziennym życiem firmy
Możliwość promowania aktualnych wydarzeń firmowych pośród szerokiego grona osób
Łatwiejsze rozpowszechnianie/udostępnianie treści, a w konsekwencji promowanie swojej marki
Samoczynne pozycjonowanie strony